Conceptul de magazin
Construcţie mai flexibilă - gândire în perspectivă
Terenurile situate în zone centrale sunt limitate şi necesită moduri de construcţie compacte. Pentru a asigura aprovizionarea locală modernă şi în spaţii urbane, acolo unde se află oamenii, am gândit în perspectivă: printr-un mod de construcţie flexibil şi posibilitatea opţională de adăugare a unor etaje suplimentare rezultă spaţii noi cu mare utilitate urbanistică, care depăşesc cu mult un centru de aprovizionare local.
Mai mult decât un magazin
Absolut versatil
Arhitectura modernă, un concept tehnic sustenabil şi posibilităţile flexibile de extindere transformă magazinul metropolitan într-un obiectiv de construcţii la cel mai înalt nivel.
Concept de magazin avangardist
Puncte forte ale magazinului metropolitan
Creăm o experienţă complet nouă la cumpărături şi reacţionăm cu magazinul metropolitan nu numai la cerinţele conceptelor de construcţie din centrele oraşelor, ci şi la dorinţele oamenilor care vin la noi - pentru aprovizionarea locală modernă de mâine.
Criterii privind locaţia
Caracteristici şi cerinţe principale
Magazinul metropolitan este perfect pentru centrele oraşelor. Necesarul redus de spaţiu şi adaptabilitatea de modelare a faţadei permit integrarea perfectă în zonele centrale supraaglomerate ale oraşelor. Împreună găsim strategia corectă pentru următoarea locație LIDL.
Accesibilitate: | terenuri libere sau construite cu acces din artere cu trafic intens, terenuri cu vizibilitate şi accesibilitate bune; |
---|---|
Amplasare: | în zone dens populate sau în curs de dezvoltare |
Locaţii: | terenuri spre cumpărare, închiriere sau concesionare; |
Suprafaţa de teren: | terenuri construite sau neconstruite începând cu 2.000 mp |